آرشیو تیر ماه 1400

جامع ترين سامانه آرايشي و بهداشتي

سفارش توليد محتوا

۱۳ بازديد

سفارش توليد محتوا : اين سوالي بود كه كارمند بيمه از من پرسيد و من بعد از توضيح كلي متوجه شدم عنوان كامل يك متخصص توليد محتوا جزو مشاغل تعريف شده نيست! در همان روز ، تصميم گرفتم اين مقاله را بنويسم تا به زبان ساده توضيح دهم كه توليد محتوا چيست و چگونه كار مي كند.
راستش را بخواهيد ، من خودم مدتها نمي توانم محتوا توليد كنم ، اين چه چيزي است كه من تاريخچه آن را مي خوانم ، با نمونه هاي موفق شناخته شده است ، و از همه مهمتر ، اين كار اصلي من نيست. پس از مقاله اي كه مي خواهيد مطالعه كنيد ، توصيه مي شود در درك معناي توليد محتوا ، شناخت انواع محتوا و آشنايي با شغل متخصص توليد محتوا ساده و روان باشيد.
سفارش توليد محتوا   :توليد محتوا به چه معناست؟اگر همين حالا برويد ، از هركسي كه كار توليد محتوا است بپرسيد ، توليد محتوا احتمالاً به چه معناست؟ زيرا دنياي بازاريابي محتوا (بازاريابي محتوا) به قدري گسترده است كه هركسي از آنجا مكان خاص خود را دارد.
اما ما علاقه منديم كه تعريف مختصري از توليد محتوا ارائه دهيم.
محتوا همان چيزي است كه هر روز با آن سر و كار داريد. كليپ ها يا عكس هاي خنده دار و توضيحات محصولاتي كه وي در اينستاگرام استفاده مي كند ، پادكست هاي توليد شده در دانشگاه در تاكسي هاي گوش ، فيلم هاي آموزشي در دستگاه يا YouTube كه تماشا مي كنيد ، كتاب هاي ديجيتالي مورد استفاده در تلفن هاي همراه يا رايانه ها و در آخرين مقاله اي كه اكنون موجود است. تمام محتواي حساب مورد نظر جهت پخش را بخوانيد.
سفارش توليد محتوا ، بنابراين هر چيزي كه در دنياي ديجيتال استفاده مي شود مورد استفاده قرار مي گيرد يا نوعي محتوا را شمرد.
حال اگر مي خواهيد تعريف كاملي از محتوا بنويسيد بدون ذكر نمونه هايي از انواع محتوا ، از اين تعريف استفاده كنيد:
محتوا براي هر چيزي ايجاد مي شود كه براي انسان قابل درك باشد و در متن كانال هاي ديجيتال يا غير ديجيتال قابل قبول باشد.

بنابراين پاسخ به سفارش توليد محتوا  چيست؟

توليد محتوا به معناي ايجاد هر چيز قابل تشخيص براي انسان است
اين تعريف در فارسي بسيار سختگيرانه و آكادميك شد. اين بازاريابي ياهو از كجا آمده است؟ منتظر بمانيد تا بهتر توضيح دهم.
توليد محتوا به معناي نوشتن ، طراحي ، ضبط يا ساخت هر كاري است كه بشر انجام مي دهد و انتشار آن در زمينه هاي مختلف مانند درآمدزايي ، رسانه و غيره.
حالا ممكن است فكر كنيد كه خوب ، اگر محتوا توليد شود ، يعني همان عكس هايي كه در پست اينستاگرام استفاده مي كنيد ، خيلي هم سخت نيست! نوشتن مقاله مانند نوشتن مقاله است ، همه مي توانند بنويسند.
سفارش توليد محتوا  .پس چرا شركت ها اينقدر به دنبال يك متخصص توليد محتوا هستند؟ پاسخ اين سال ريشه در بازاريابي مبتني بر محتوا دارد (بازاريابي محتوا).
از توليد محتوا گرفته تا بازاريابي محتوابه اين فكر كنيد ، چون نصرت گوكچه نزديك به 40 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام دارد ، اما فرض كنيد شوهر خاله شما كه او نيز ادعاي آشپزي مي كند ، بيش از 200 دنبال كننده ندارد؟
تفاوت اصلي بين اكبر ، كه عكس هاي خود را در حال كباب كردن در صفحه اينستاگرام ، با آشپز معروف نصرت گوكچه منتشر مي كند ، هدف و نحوه توليد محتوا است.
ابتدا افراد يا مشاغل از توليد محتوا مانند درآمد كسب و كار ، بازاريابي ، بازاريابي و فروش استفاده مي كنند.دوم ، هر ماده اي نمي تواند به موفقيت شما كمك كند. به زبان ساده ، هر محتوا محتوا نيست.توليد محتوا فقط يك مرحله از چرخه بازاريابي محتوا است.
چرخه كنترل ، كه شامل موارد زير است:
هدف بارگيرييك استراتژي محتوا تدوين كنيدتوليد محتواتوزيعتحليل و بررسيتصحيح و بروزرساني شده استفقط ايجاد محتوا بدون مراحل ديگر فايده اي ندارد. مثل اين است كه روي تردميل بدويد ، انرژي مصرف كنيد اما به جاي ديگري نرسيد.
مواد توليدي مفيد هستند كه سرعت شما را براي درآمدزايي يا ايجاد آن در دنياي پيرامون كاهش مي دهند.
به اين ترتيب ، نصرت خواستار آشپز مشهور جهان با ده ميليون ميليون فالوئر در اينستاگرام بود ، اما شما فقط عكس هاي اكبر را دوست داريد!
بنابراين ديديم كه اين كار چندان آسان نيست.
ممكن است تاكنون پاسخ س yourال خود را پيدا كرده باشيد ، اما در صورت استفاده از آن ، براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين بازار براي مطالب مفيد ، ادامه مقاله را بخوانيد.
سفارش توليد محتوا   سر توليد محتوا از كجا آمده است؟بياييد كمي به گذشته برگرديم.
چگونه پس زمينه فيلم هاي خود را با صفحه سبز حذف كنيم؟ حتما بخوانيد: چگونه پس زمينه ويدئو را با صفحه سبز حذف كنيم؟اولين خالق محتوا يك غارنشين به نام Estonia Balmart بود كه حالا خودش را در حال شكار گوزن روي ديواره غار نقاشي كرده است! آه ببخشيد من كمي گفتم اما ما خيلي دور رفتيم.
استوني بالمارت را فراموش كنيد ، اما اين نقاشي ها اگر ديگر مطبوعاتي درست نداشته باشند ، نوعي توليد محتوا نيز هستند.
منظور از توليد محتوا اين است كه تاريخچه توليد محتوا به بازاريابي مبتني بر محتوا گره خورده است.
منشأ تاريخي توليد محتوا از نظر ما زماني است كه از آن براي "كسب درآمد و بازاريابي" استفاده مي شده است. اين زماني است كه مشاغل از تبليغات خشك و خالي سود نمي برند و مجبورند با استفاده از آن ارتباط برقرار كنند. اين نيز يك رابطه دو طرفه و طولاني مدت است.
اين بدان معني است كه افراد ديگر نمي توانند فريب تبليغات را بزنند و بايد وارد a شوند

دانشگاه باشكنت

۷ بازديد

معرفي دانشگاه باشكنت ، تركيه :

دانشگاه Başkent يكي از دانشگاه هاي ويژه آنكارا يا تركيه است. اين دانشگاه در زمينه پزشكي بسيار مشهور است و يكي از مراكز درماني-تحقيقاتي در تركيه به حساب مي آيد.
دانشگاه باشكنت در سال 1966 توسط پروفسور ممتد هابرال تاسيس شد و هنوز تحت فشار است تا علوم مختلفي را براي علوم پزشكي تربيت كند.
در ادامه ، بيش از توده هاي خاص و معتبر ترك را براي معرفي بيشتر از دانشگاه باشكنت آنكارا معرفي كنيد ؛ اگر قصد تحصيل در تركيه را داريد ، اين مقاله به شما كمك خواهد كرد.
رتبه بندي دانشگاه باشكنت ، تركيدانشگاه باشكنت تركيه در سال 2022 در بين بهترين دانشگاه هاي جهان در سال 1854 و در ميان بهترين دانشگاه هاي تركيه در رتبه 4 قرار دارد. اين دانشگاه اولين و يكي از بزرگترين دانشگاههاي علوم پزشكي در تركيه است ، اما هنوز مورد نياز وزارت علوم ايران نيست زيرا ممكن است از نظر قدرت مدرك در ايران مشكلاتي ايجاد كند.

تاريخچه دانشگاه باشكنت

دانشگاه باشكنت در سال 1933 با سازمان سوختگي و بنياد هابرال به اولين دانشگاه خصوصي در تركيه تبديل شد
اين دانشگاه در آنكارا تاسيس شد و به طور رسمي در 13 ژوئن 1994 آغاز به كار كرد. از همان سال ، ساخت دانشكده ها و بخشهاي مختلف اين دانشگاه آغاز شد و اكنون يكي از بزرگترين و مجهزترين پرديس هاي دانشگاه است كه در آينده نزديك.
در سال 1992 ، استفاده از استوديوي كانال تلويزيوني Bashkent در پرديس اين دانشگاه ايجاد شد و برنامه ها و اخبار اين دانشگاه از طريق كانال به اطلاع عموم مي رسد. در حال حاضر ، دانشگاه باشكنت آنكارا داراي امكانات علمي منحصر به فردي است كه در دسترس دانشجويان قرار دارد و به حساب شما ارائه مي شود ، از جمله دانشگاه هاي ويژه گران قيمت.
محمت هابرال كيست؟پروفسور مهمت هابرال تحصيلات ابتدايي خود را در رشته پزشكي در دانشگاه آنكارا به پايان رساند و تحصيلات خود را در دانشگاه كلرادو ادامه داد. در سال 1955 ، او با موفقيت اولين عمل جراحي پيوند كبد را در تركيه انجام داد.
پروفسور مهمت هابرال خدمات ويژه حفاظت از آموزش و پرورش در تركيه را ارائه داده است ، از جمله بنياد هابرال كه مراكز علمي را در تركيه ايجاد كرده است. يكي از مهمترين آنها دانشگاه باشكند است كه اولين و مجهزترين دانشگاه ويژه تركيه است. اين دانشگاه به دليل امكاناتي مانند بيمارستان ، كلينيك هاي سرپايي و مراكز دياليز در بين مردم تركيه شناخته شده است.
تحصيلات در دانشگاه باشكندزبان تدريس در كليه رشته هاي دانشگاه دانشگاه تركيه با اين حال ، اين دانشگاه به كليه دانشجويان ارائه مي شود تا در صورت استفاده ويژه از انگليسي به روشي كاملاً اجباري و نمايشي ، در انستيتوي زبان هاي خارجي دانشگاه باسكنت انگليسي را فرا بگيرند.
دانشگاه باشكند با شركت منظم در برنامه هايي مانند بورس تحصيلي اراسموس و فارابي براي تبادل دانشجو و مدرس با برخي از دانشگاه هاي اروپا تاسيس شده است و به اين ترتيب سطح علمي و كيفي دانشگاه در سال افزايش مي يابد. اين دانشگاه حدود 9000 دانشجو در رشته هاي مختلف و كارشناسي ، كارشناسي ارشد و مهندسي برق دارد. در ادامه ، ما دانشكده ها و برخي از توده هاي دانشگاه باشكند را در آنكارا معرفي خواهيم كرد.
اسامي دانشكده هاي اين دانشگاه به شرح زير است:
دانشكده هنرهاي زيبا ، طراحي و معماري: شامل رشته هاي هنرهاي تجربي و طراحي (طراحي گرافيك) ، معماري داخلي و طراحي محيط ، تاريخ هنر ، معماري ، طراحي مد و پارچه است.دانشكده ارتباطات: شامل رشته هاي راديو و تلويزيون ، روابط عمومي ، طراحي ارتباطات ، مديريت دانش است.دانشكده دندانپزشكيدانشكده اقتصاد و علوم اداري: كه شامل اقتصاد ، مديريت ، علوم سياسي و روابط بين الملل ، مديريت گردشگري ، مديريت فناوري و دانش است. مدرسه تربيت دبير: كه شامل دوره هاي رايانه و فناوري آموزشي ، آموزش زبان خارجي ، آموزش زبان تركي ، مشاوره روانشناسي و راهنمايي علمي آموزشي ، آموزش علوم و رياضيات متوسطه است. دانشكده مهندسي: شامل رشته هاي مهندسي پزشكي ، مهندسي كامپيوتر ، مهندسي برق و الكترونيك ، صنعت مهندسي ، مهندسي مكانيك است. دانشكده علوم پزشكي: كه شامل تغذيه و رژيم غذايي ، فيزيوتراپي و توان بخشي ، خدمات پرستاري و بهداشتي ، مديريت بهداشت ، علوم ورزشي است. دانشكده حقوق دانشكده پزشكي دانشكده الهيات دانشكده علوم تجربيخدمات دانشگاه باشكند ، تركيهخوابگاه هاي دانشگاه باشكند ، تركيهخوابگاه دانشجويي از 3 بلوك ، يك و دو اتاق خواب تشكيل شده است. خوابگاه هاي ويژه شما 4550 تخت معمولي و 6 تخت ويژه معلولان دارد. 1 بلوك براي دانشجويان پسر و 2 بلوك ديگر براي دانشجويان دختر است و اتاق هاي ويژه اي براي دانشجويان معلم در نظر گرفته شده است.

ساير دانشگاه هاي مطرح تركيه شامل دانشگاه بيروني ، دانشگاه اطلس، دانشگاه آنكارا و ... مي باشند.

كلاس طراحي لباس

۷ بازديد

طراحي مد و لباس

كلاس طراحي لباس : طراحي مد و لباس ، هنر استفاده از اصول طراحي و اصول زيبايي در ساخت لباس و لوازم جانبي آن است. طراحي لباس تحت تأثير فرهنگ ها و مضامين مختلف قرار گرفته است و از نظر زمان و مكان متفاوت است و در حال تغيير است. يك طراح لباس لوازم جانبي مختلفي از جمله لباس ، كت و شلوار ، شلوار و دامن و لوازم جانبي مانند كفش و كيف دستي را طراحي مي كند. او مي تواند در طراحي لباس ، لوازم جانبي يا جواهرات تخصص داشته باشد ، يا ممكن است بيش از يكي از اينها كار كند.
تاريخچه طراحي مدبه طور كلي ، طراحي مد در قرن نوزدهم با چارلز فردريك وورث ، كه اولين طراح لباس معمولي بود و لباس هايي را كه خلق كرد ، دوخت. موفقيت Worth به حدي است كه بودجه اي كه توانست جايزه را دنبال كند ، زيرا قبلاً توسط توليد كنندگان لباس انجام شده بود ، به مشتري شما حكم مي كند كه چه لباسي بپوشد. اصطلاح كوتور در واقع براي توصيف لباس او ايجاد شده است. مي توان گفت كه لباس هاي ايجاد شده پس از 1858 به عنوان طراحي مد در نظر گرفته مي شوند.
كلاس طراحي لباس در اين دوره بود كه خانه هاي طراحي شروع به استخدام هنرمندان براي طراحي يا نقاشي طرح هاي لباس كردند. اين تصاوير براي نشان دادن تهيه شده اند كه بسيار ارزان تر از توليد نمونه اي از لباس هاي واقعي در مطالعه است. اگر مشتري از طرح شما راضي است ، آن را سفارش دهيد و براي كسب درآمد اين كار را انجام دهيد. بنابراين ، طراحي لباس به عنوان يك صنعت و اقتصاد به طور گسترده اي شروع به كار كرد.

كلاس طراحي لباس.

كلاس طراحي لباس :طراحان مد و لباسطراحان مد در طراحي خود به روش هاي مختلفي مانند طراحي انگشتر ، دستبند و گردنبند كار مي كنند. به دليل تعديل مداوم و دلبستگي مد ، طراحان مجبورند گاهي اوقات تغيير در تقاضاي مصرف كننده را پيش بيني كنند. فقط طراحان مد در جهان ما نقش اصلي را بازي مي كنند. استعداد و ديد آنها در نحوه معرفي شخصيت نقش دارد. به طور كلي ، شما بر آن در جامعه و روشي كه براي بيان خود انتخاب مي كنيد تأثير مي گذاريد.طراحان لباس در مورد روند مد تحقيق مي كنند و آنها را براي مخاطبان خود تفسير مي كنند. طراحي ويژه آنها توسط توليد كنندگان استفاده مي شود. طراحان مد سعي مي كنند لباس هايي كاربردي و زيبا براي طراحي بسازند. كلاس طراحي لباس .آنها در نظر مي گيرند كه چه كساني آنها را مي پوشند و لباس ها در چه شرايطي طراحي شده اند. لباس هاي غالب كه براي لباس هاي روزمره استفاده مي شود با سبك معماري لباس محدود مي شود و لباس هاي غير معمول به طور خاص براي موارد خاص مانند لباس شب يا مهماني طراحي مي شوند.استفاده از لباس بيشتر براي بازار انبوه طراحي شده است لباسي كه مردم برده براي هر روز استفاده مي كنند. برخي از لباس ها به طور خاص براي يك نفر ساخته مي شوند و براي همان كلاس طراحي لباس  نيازهاي كوتاه يا خياطي سفارشي مي شوند.تحصيل در طراحي مد و لباسبراي تبديل شدن به يك طراح مد ، آموزش ها و گواهينامه هايي وجود دارد كه به شما كمك مي كند در اين حرفه موفق شويد. كلاس طراحي لباس با اين وجود اگر مدرك كارداني يا كارشناسي در اين زمينه به موفقيت شما كمك مي كند نيازي به مدرك دانشگاهي نداريد.شما به عنوان يك دانشجوي طراحي مد ، كلاسهايي را در زمينه شناخت رنگ ، منسوجات ، خياطي ، ساخت الگو ، تاريخچه مد و طراحي با كمك رايانه در انواع لباس ها ، مانند لباس مردانه يا كفش خواهيد ديد. دادن،. كارآموزي براي طراحان مد جديد و همچنين اگر به آنها كمك كند وارد صنعت شوند و تصميم بگيرند كلاس طراحي لباس كه آيا هنوز هم نمي خواهيد اين حرفه را دنبال كنيد يا استعدادي در آن داريد ، مفيد خواهد بود.فعاليت در زمينه طراحي لباسطراحان مد ممكن استكلاس طراحي لباس  در يك شركت تمام وقت به عنوان طراح داخلي كار كنند ، يا اگر آنها به تنهايي يا به صورت تيمي كار مي كنند. طراحان مستقل براي كار شما اين امكان را براي شما فراهم مي كنند كه بتوانيد طرح هاي خود را به خانه هاي مد ببريد و آنها را مستقيم به مغازه ها يا توليدكنندگان لباس بفروشيد. اين نوع لباس ها داراي برچسب خريد هستند. برخي از طراحان مد برچسب هاي خود را ايجاد مي كنند كه تحت آن طرح هاي آنها به بازار عرضه مي شود. برخي از طراحان مد به طور مستقل كار مي كنند و براي مشتري خود طراحي مي كنند. كلاس طراحي لباس ساير طراحان مدل هاي سطح بالا براي فروشگاه هاي خاص يا فروشگاه هاي سطح بالا طراحي شده اند. اين طراحان لباس را ايجاد مي كند كه به طور پيوسته روند مد را دنبال مي كنند. در اين شرايط ، بيشتر طراحان لباس براي توليد كنندگان لباس كار مي كنند و طرح هايي از مدل هاي مردانه ، زنانه و بچه گانه را براي بازار انبوه ايجاد مي كنند. مارك هاي بزرگ طراح با نام هايي مانند Abercrombie & Fitch ، Justice يا Juicy احتمالاً توسط تيمي از طراحان جداگانه به راهنمايي مدير طراحي طراحي شده اند.طراحي لباسطراحان مد به روش هاي مختلفي كار مي كنند. كلاس طراحي داخلي : برخي از آنها ايده هاي خود را بر روي كاغذ ترميم مي كنند در حالي كه برخي ديگر لباس ها را به صورت لباس يا مانكن مي سازند. از آنجا كه يك طراح كاملاً از تناسب طرح راضي است ، با يك سازنده حرفه اي الگو كه مي تواند نسخه كامل و داخلي قالب را از طريق كارت يا سيستم رايانه اي ارائه دهد ، مشورت كنيد. سرانجام ، نمونه اي از لباس ساخته شده و بر روي مدل آزمايش مي شود تا اطمينان حاصل شود كه نقصي وجود ندارد.