سفارش توليد محتوا : اين سوالي بود كه كارمند بيمه از من پرسيد و من بعد از توضيح كلي متوجه شدم عنوان كامل يك متخصص توليد محتوا جزو مشاغل تعريف شده نيست! در همان روز ، تصميم گرفتم اين مقاله را بنويسم تا به زبان ساده توضيح دهم كه توليد محتوا چيست و چگونه كار مي كند.
راستش را بخواهيد ، من خودم مدتها نمي توانم محتوا توليد كنم ، اين چه چيزي است كه من تاريخچه آن را مي خوانم ، با نمونه هاي موفق شناخته شده است ، و از همه مهمتر ، اين كار اصلي من نيست. پس از مقاله اي كه مي خواهيد مطالعه كنيد ، توصيه مي شود در درك معناي توليد محتوا ، شناخت انواع محتوا و آشنايي با شغل متخصص توليد محتوا ساده و روان باشيد.
سفارش توليد محتوا :توليد محتوا به چه معناست؟اگر همين حالا برويد ، از هركسي كه كار توليد محتوا است بپرسيد ، توليد محتوا احتمالاً به چه معناست؟ زيرا دنياي بازاريابي محتوا (بازاريابي محتوا) به قدري گسترده است كه هركسي از آنجا مكان خاص خود را دارد.
اما ما علاقه منديم كه تعريف مختصري از توليد محتوا ارائه دهيم.
محتوا همان چيزي است كه هر روز با آن سر و كار داريد. كليپ ها يا عكس هاي خنده دار و توضيحات محصولاتي كه وي در اينستاگرام استفاده مي كند ، پادكست هاي توليد شده در دانشگاه در تاكسي هاي گوش ، فيلم هاي آموزشي در دستگاه يا YouTube كه تماشا مي كنيد ، كتاب هاي ديجيتالي مورد استفاده در تلفن هاي همراه يا رايانه ها و در آخرين مقاله اي كه اكنون موجود است. تمام محتواي حساب مورد نظر جهت پخش را بخوانيد.
سفارش توليد محتوا ، بنابراين هر چيزي كه در دنياي ديجيتال استفاده مي شود مورد استفاده قرار مي گيرد يا نوعي محتوا را شمرد.
حال اگر مي خواهيد تعريف كاملي از محتوا بنويسيد بدون ذكر نمونه هايي از انواع محتوا ، از اين تعريف استفاده كنيد:
محتوا براي هر چيزي ايجاد مي شود كه براي انسان قابل درك باشد و در متن كانال هاي ديجيتال يا غير ديجيتال قابل قبول باشد.
بنابراين پاسخ به سفارش توليد محتوا چيست؟
توليد محتوا به معناي ايجاد هر چيز قابل تشخيص براي انسان است
اين تعريف در فارسي بسيار سختگيرانه و آكادميك شد. اين بازاريابي ياهو از كجا آمده است؟ منتظر بمانيد تا بهتر توضيح دهم.
توليد محتوا به معناي نوشتن ، طراحي ، ضبط يا ساخت هر كاري است كه بشر انجام مي دهد و انتشار آن در زمينه هاي مختلف مانند درآمدزايي ، رسانه و غيره.
حالا ممكن است فكر كنيد كه خوب ، اگر محتوا توليد شود ، يعني همان عكس هايي كه در پست اينستاگرام استفاده مي كنيد ، خيلي هم سخت نيست! نوشتن مقاله مانند نوشتن مقاله است ، همه مي توانند بنويسند.
سفارش توليد محتوا .پس چرا شركت ها اينقدر به دنبال يك متخصص توليد محتوا هستند؟ پاسخ اين سال ريشه در بازاريابي مبتني بر محتوا دارد (بازاريابي محتوا).
از توليد محتوا گرفته تا بازاريابي محتوابه اين فكر كنيد ، چون نصرت گوكچه نزديك به 40 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام دارد ، اما فرض كنيد شوهر خاله شما كه او نيز ادعاي آشپزي مي كند ، بيش از 200 دنبال كننده ندارد؟
تفاوت اصلي بين اكبر ، كه عكس هاي خود را در حال كباب كردن در صفحه اينستاگرام ، با آشپز معروف نصرت گوكچه منتشر مي كند ، هدف و نحوه توليد محتوا است.
ابتدا افراد يا مشاغل از توليد محتوا مانند درآمد كسب و كار ، بازاريابي ، بازاريابي و فروش استفاده مي كنند.دوم ، هر ماده اي نمي تواند به موفقيت شما كمك كند. به زبان ساده ، هر محتوا محتوا نيست.توليد محتوا فقط يك مرحله از چرخه بازاريابي محتوا است.
چرخه كنترل ، كه شامل موارد زير است:
هدف بارگيرييك استراتژي محتوا تدوين كنيدتوليد محتواتوزيعتحليل و بررسيتصحيح و بروزرساني شده استفقط ايجاد محتوا بدون مراحل ديگر فايده اي ندارد. مثل اين است كه روي تردميل بدويد ، انرژي مصرف كنيد اما به جاي ديگري نرسيد.
مواد توليدي مفيد هستند كه سرعت شما را براي درآمدزايي يا ايجاد آن در دنياي پيرامون كاهش مي دهند.
به اين ترتيب ، نصرت خواستار آشپز مشهور جهان با ده ميليون ميليون فالوئر در اينستاگرام بود ، اما شما فقط عكس هاي اكبر را دوست داريد!
بنابراين ديديم كه اين كار چندان آسان نيست.
ممكن است تاكنون پاسخ س yourال خود را پيدا كرده باشيد ، اما در صورت استفاده از آن ، براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين بازار براي مطالب مفيد ، ادامه مقاله را بخوانيد.
سفارش توليد محتوا سر توليد محتوا از كجا آمده است؟بياييد كمي به گذشته برگرديم.
چگونه پس زمينه فيلم هاي خود را با صفحه سبز حذف كنيم؟ حتما بخوانيد: چگونه پس زمينه ويدئو را با صفحه سبز حذف كنيم؟اولين خالق محتوا يك غارنشين به نام Estonia Balmart بود كه حالا خودش را در حال شكار گوزن روي ديواره غار نقاشي كرده است! آه ببخشيد من كمي گفتم اما ما خيلي دور رفتيم.
استوني بالمارت را فراموش كنيد ، اما اين نقاشي ها اگر ديگر مطبوعاتي درست نداشته باشند ، نوعي توليد محتوا نيز هستند.
منظور از توليد محتوا اين است كه تاريخچه توليد محتوا به بازاريابي مبتني بر محتوا گره خورده است.
منشأ تاريخي توليد محتوا از نظر ما زماني است كه از آن براي "كسب درآمد و بازاريابي" استفاده مي شده است. اين زماني است كه مشاغل از تبليغات خشك و خالي سود نمي برند و مجبورند با استفاده از آن ارتباط برقرار كنند. اين نيز يك رابطه دو طرفه و طولاني مدت است.
اين بدان معني است كه افراد ديگر نمي توانند فريب تبليغات را بزنند و بايد وارد a شوند