سمینارها و کنفرانس های ماکان آریا پارسا

جامع ترين سامانه آرايشي و بهداشتي

سمینارها و کنفرانس های ماکان آریا پارسا

۶ بازديد
این روزها کسب و کارهای مختلفی در بازار وجود دارد که پس از چند سال کار سخت شکست می خورند و در نهایت شکست می خورند یا تعطیل می شوند. این موضوع از چشم دکتر ماکان آریا پارسا پوشیده نیست! اما چرا یک شرکت با یک کارمند باید اینگونه باشد؟ با توجه به شرایطی که در آن حضور داریم و همچنین وضعیت اقتصادی، می توان مدیریت ضعیف این شرکت را برجسته کرد. مهمترین اصل در رهبری یک گروه، مدیریت است. می توان گفت راهی برای همسوسازی منابع انسانی، سرمایه گذاری و مدیریت مجموعه و سودآوری و ایجاد پروژه است.
مدیر موفقی که با دانش و تجربه کافی و استفاده از روش های مدیریتی صحیح و برنامه ریزی در شرایط سختی که همیشه باید داشته باشد قادر به بهبود و ارتقای مجموعه باشد. یکی از نمونه های بارز آن کارآفرینانی مانند دکتر ماکان آریا پارسا است. اگر می توانید در مورد این مدیر و کارآفرین موفق بیشتر بدانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید... بیوگرافی ماکان آریا پارسا دکتر ماکان آریا پارسا متولد 8 فروردین 1365 در خانواده ای با ... یک مادر تحصیل کرده و یک پدر نظامی. او از ابتدای جوانی بسیار خلاق و ساختارشکن بود. او همیشه دوست داشت جوانان با کسب علم و دانش و نیاز به شرایط مناسب در کشور پیشرفت و پیشرفت کنند. از علاقه کودکان گرفته تا کمک به افراد جامعه، او به سرعت درجات رشد و تکامل را طی کرد. او بیش از ده سال پیش اولین موسسه آموزشی مجازی کشور را تأسیس کرد و سپس یک هلدینگ بزرگ راه اندازی کرد. به عنوان مدیر این مجموعه و مجموعه های دیگر خدمات ارزنده ای در ثبت استاندارد ISO برای تجارت، خدمات پستی و مشارکتی، خدمات چاپ و نشر و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهد. او شرکت های زیادی را به عنوان زیرمجموعه هلدینگ خود تأسیس کرد و صدها جوان را استخدام کرد. همچنین همیشه درس های بزرگی برای پیشرفت و موفقیت به آنها می دهد.

آریا پارسا همچنین نویسنده‌ای است که کتاب‌های اصلی او موضوعاتی مانند استراتژی‌های مدیریت، بازاریابی و فروش، بهترین شیوه‌های مدیریت منابع انسانی و غیره را پوشش می‌دهد. سمینارها و همایش های ماکان آریا پارسا پارسا در سمینارها و نشست های بسیاری در داخل و خارج از کشور حضور و شرکت می کند. همه کسانی که در سمینارهای این کارآفرین و مدیر نمونه شرکت کرده اند، قبول دارند که او سخنران انگیزشی است که در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و فروش و همچنین رازهای موفقیت مشاوره های ارزشمندی ارائه می دهد. چهار نمونه از مهمترین سمینارهایی که ایشان برگزار کردند و ایشان یکی از سخنرانان اصلی آن بودند عبارتند از: اجلاس ملی کارآفرینی و مدیریت در اسفند 1396 اجلاس ملی کارآفرینی و مدیریت در اسفند 1396 سمینار بزرگ امید (فرصت های کسب و کار و اشتغال برای جوانان) در اردیبهشت 1398 اجلاس مدیریت و کارآفرینی کشور با همکاری اداره کل تعاون، کار و حمایت اجتماعی با موضوع «نقش کارآفرینی در فضای مجازی» و در قالب سمپوزیوم علمی و انتشار آثار آن توسط گروهی از مراکز علمی و تحقیقاتی کشورها در تیر 1400 دکتر ماکان آریا پارسا کارآفرینی ماکان آریا پارسا داشتن یک کسب و کار و تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق برای همه ما سرگرم کننده است. مدیریت چند نفر، داشتن کسب و کار خودمان و بسیار موفق بودن. البته به این راحتی هم نیست وگرنه تعداد کارآفرینان موفق چندان هم کم نبود!

راه اندازی یک کسب و کار و رسیدن به موفقیت بلندمدت را کفش آهنی با مشکلات و بحران های پی در پی می نامند! اما یک راه خوب برای افزایش شانس موفقیت، پیروی از مسیر کارآفرینان موفق است. ابتدا با مفهوم صحیح کارآفرینی آشنا شوید. کارآفرینی تلاشی فراگیر برای ایجاد و خلق ارزش، از طریق شناخت فرصت های شغلی، تخصیص زمان و تلاش کافی، مدیریت نوآورانه و خلاقانه است. البته با مهارت های مالی، روانی و اجتماعی مناسب و استفاده از مهارت های مدیریتی و ارتباطی به منظور استفاده از منابع انسانی، مالی و اجتماعی برای تحقق محصول و خدمت جدید و رضایت از نتیجه و رسیدن به استقلال مالی. همچنین همراه است. در این راستا دکتر ماکان آریا پارسا معتقد است که کارآفرینی به شناسایی ما اطلاق می شود.

7 روش طبیعی موثر برای رفع تیرگی قوزک، آرنج و زانو

برای حل این مشکل می توانید از هر یک از روش های زیر به دلخواه خود استفاده کنید:

1- یک قاشق غذاخوری نمک بردارید و چند قطره آب لیمو و چند قطره عسل به آن اضافه کنید. آن را خوبی مخلوط کنید و روی نواحی سیاه پوست خود بمالید. این روش نه تنها باعث کمرنگ شدن لکه های تیره می شود بلکه باعث نرم شدن پوست هم می گردد.

2- برای رفع تیرگی پوست می توانید از لیمو استفاده کنید. برای اینکار لیمو را له کنید و مقداری شکر در آن بریزید. سپس این مخلوط را به آرامی روی پوست بمالید تا تیرگی های آن از بین برود. می توانید به جای شکر از نمک نیز استفاده کنید.

3- یک قاشق غذاخوری نمک بردارید، چند قطره آب لیمو و چند قطره عسل به آن اضافه کنید. آن را بخوبی مخلوط کنید و روی نواحی تیره ی پوست خود بمالید. اینکار نه تنها باعث از بین بردن لکه های تیره می شود بلکه باعث نرم شدن پوست هم می گردد.

ادامه مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.