نكته هايي در مورد اكستنشن مو كه بايد بدانيد

جامع ترين سامانه آرايشي و بهداشتي

نكته هايي در مورد اكستنشن مو كه بايد بدانيد

۸۴ بازديد

نكته هايي در مورد اكستنشن مو كه بايد بدانيد

همان طور كه از اسم آن مشخص است ، يكسري از موهاي طبيعي و مصنوعي هستند كه با متصل شدن به موهايتان حجم آنها را افزايش مي دهند. اكستنشن مو انواع گوناگوني دارد. بعضي از آنها ارزان قيمت هستند و از الياف مصنوعي درست شده ‌اند. و آنهايي هم كه قيمت زيادتري دارند داراي شكلي زيبا و طبيعي‌تر هستند كه از موهاي واقعي و طبيعي به وجود آمده اند.

داشتن موها با حجم زياد، آرزوي بسياري، به خصوص افرادي كه ظاهرشان برايشان مهم است دارد ؛ براي مثال بازيگران هاليوود. ولي ممكن است ندانيد كه در بين هنرپيشه ‌هاي هاليوودي كه به نظر مي آيد موهاي زيبا و پرپشتي دارند، كم نيستند آن هايي كه براي دست پيدا كردن به هدف دلخواهشان از اكستنشن مو بهره گيري مي ‌كنند. سئوال مي كنيد چرا و چگونه؟ آيا اين كار مشكلاتي برايشان به همراه ندارد؟ آيا اين كار در طولاني مدت سبب ريزش موي آن ها نخواهد شد؟ آن چه در ادامه مطالعه مي كنيد، جواب به همين سئوال هاي رايج در مورد اكستنشن مو مي باشد. در ادامه با نكاتي كه بايد در مورد اكستنشن مو بدانيد همراه ما باشيد.

اكستنش مو براي چه افرادي مناسب است؟

بسياري از افراد تصور مي ‌كنند اكستنشن مو تنها براي خانم ‌ها درست مي شود كه مي خواهند موهايشان را بلند كنند ولي اين تنها كاربرد اكستنشن مو نمي باشد. اشخاصي كه موهاي نازك و كم ‌پشتي دارند هم اين امكان براي آنها فراهم شده است تا با كمك اين روش موهايشان را پرتر نمايند.

چگونه اكستنشن به مو متصل مي گردد؟

اول آرايشگر موها را به طور كامل مورد بررسي قرار مي دهد تا از نظر نازكي و حجم مو و رنگ و حالت آن اطلاعاتي بدست آورد. به اين شكل مي‌ تواند به شما بگويد چه نوع اكستنشني مناسب موي شما خواهد بود؛ اكستنشن طبيعي يا مصنوعي يا اينكه چه رنگي مي بايست تهيه كنيد. براي اينكه بتوان موها را متصل كرد بين 5 دقيقه تا 5 ساعت احتمال دارد زمان ببرد.

براي اينكه بتوان اكستنشن مو را متصل كنيد 3 روش وجود دارد:

اكستنشن سرد:

در اين روش از چسبي به اسم كراتين استفاده مي ‌شود تا موي مصنوعي به ريشه مو اتصال پيدا كند. اين چسب رنگي ندارد. در روش ساير اكستنشن سرد از حلقه ‌هاي فلزي بهره گيري مي ‌كنند تا موي اضافه را به ريشه مو متصل نمايند. البته به طور معمول از اين نوع حلقه براي موهاي ضخيم بهره گيري مي ‌كنند.

 اكستنشن گرم:

از پنسي گرم‌ در اين روش استفاده مي‌ كنند تا با كمك كراتين موي اضافه به موي اصلي متصل شود.

استفاده از كليپس:

در اين مدل موهاي اضافه به گيره يا كليپسي اتصال پيدا مي كنند و به آساني به مو متصل و از آن جدا مي گردد.

از بين روش ‌ها ذكر شده اكستنشن سرد با موي طبيعي آسيب كم تري به مو وارد مي كند و براي زمان طولاني‌ باقي خواهد ماند.

آيا اكستنشن مو با درد همراه است؟

نه، 1 روز پس از انجام اين ‌كار به علت وزن موي اضافه ‌شده احتمال دارد اندكي شما را اذيت و يا ناراحت كند. در اولين شب هم خوابيدن با آن ها سخت است و احتمالا تصور كنيد سنجاق سر لاي موهايتان گير كرده، ولي به مرور زمان به آن عادت مي‌ كنيد.

دوام اكستنشن مو چقدر است و ماندگاري آن چقدر طول مي كشد؟

اين به سرعت رشد موهاي شما بستگي دارد. كيفيت موي اضافه‌ شده و چگونگي نگهداري و رسيدگي به آن هم از اهميت بالايي برخوردار است. روزانه مي بايست 2 بار صبح و شب موها را شانه بزنيد. با اين حال چنان چه موهاي ضعيف و نازكي داشته باشيد نبايد بيشتر از 3 ماه اكستنشن را نگه داريد. در غير اين صورت مي ‌تواند به ريشه موهاي شما آسيب وارد كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.