نكاتي كه بايد براي آرايش پوست گندمي در نظر داشته باشيد

۸۷ بازديد

از آن جايي كه رنگ پوست در نوع آرايش و رنگ آميزي مي توان تاثير گذار باشد و با تطابق آن با رنگ چشم مي تواند آرايش را زيباتر نشان دهد، با در نظر داشتن رنگ پوست گندمي كه تن كرم و زرد در آن زيادتر از صورتي مي باشد و چشم قهوه اي به اين شكل، ميك آپ خود را مي توانيد به اين شكل انجام دهيد:

۱- اولين كاري كه بايد در اينجا انجام بدهيد صاف و يكدست كردن صورت است كه در اينجا به دليل اينكه رنگ اصلي زير ساخت پوست شما رنگ كرم دارد بنابر اين مي توان به آساني مي توان براي درست كردن يك رنگ پوست ايده آل اول حتما از يك ضد آفتاب مناسب با شماره ي ۱ يا ۲ استفاده كنيد تا اندكي تن صورتي را به پوست شما اضافه كند و بعد از جذب كامل آن از كرم پودر يا پنكيك هايي كه به رنگ پوست اصلي شما نزديك است استفاده كنيد تا به رنگ متعادلي كه نه بيشتر زرد و نه زياد صورتي است دست پيدا كنيد.

۲- بعد از اين كه از يكدست كردن پوست صورت و جذب كرم پودر يا پنكيك بر روي پوست در صورتي ك احتياج به سايه زدن به ابرو و پر رنگ كردن آن باشيد اينكار را هماهنگ با رنگ ابرو بكنيد و ابروها را به يك صورت در بياوريد و بعد با شانه ي ابرو آن ها را به سمت بالا شانه كنيد.

۳- زدن سايه هاي كرم و طلايي بسيار روشن براي پوست هاي گندمي با رنگ چشم قهوه اي چهره را سرد و بي روح خواهد كرد پس توصيه ما براي سايه بهره گيري از 3 رنگ پايين مي باشد كه به چشم ها جذابيت زيادتري مي دهد:

الف) سايه ي نقره اي. بعد از زدن سايه ي نقره اي براي زير ساختار رنگ هاي نيلي و آبي لاجوردي بر روي آن و در ادامه و گوشه ي چشم كه چشمان شما را با اين رنگ پوست خيلي جذاب و زيبا مي كند.

ب) براي سايه در پشت پلك مي توانيد از رنگ هاي بژ استفاده كنيد. اين رنگ فقط به چشمان قهوه اي با پوست گندمي جذابيت خاصي مي دهد.

ج) بعضي وقتها هم مي توانيد در كنار سايه ي لاجوردي و نقره اي از مقدار اندكي رنگ هاي سرمه اي مات و يا بنفش هم بهره گيري كنيد.

4- براي خط چشم كشيدن بهتر است از خط چشم هاي پودري و سايه اي كه به رنگ خاكستري تيره مي باشد و يا مدادهاي مشكي مات و خشك بهره گيري كنيد و به صورت هاله اي كمرنگ در گوشه و لابه لاي پلك هاي بالا و در صورت درشتي چشم پلك هاي زير نيز بكشيد و بهتر است با اين رنگ پوست از خط چشم مشكي خيلي براق و مايع بهره گيري نكنيد.

5- رژ لب ها را هم در صورت استفاده از سايه هاي بژ، خيلي مات و كمرنگ و در تيم كرم و شكلاتي انتخاب كنيد و چنان چه تمايل به استفاده از سايه هاي خاكستري و آبي لاجوردي از گروه بنفش و صورتي كه مي تواند هم خيلي كمرنگ و يا پر رنگ باشد.

6- رژ گونه را بر حسب رژ لب ها انتخاب نموده و حتما بعد از تمام شدن ميك آپ با پنكيك يا پودرهاي آرايشي آن ها را مات و محو كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.