كدام مدل ناخن براي دستان شما مناسب است؟

جامع ترين سامانه آرايشي و بهداشتي

كدام مدل ناخن براي دستان شما مناسب است؟

۸۴ بازديد

كدام مدل ناخن براي دستان شما مناسب است؟

زمان زيادي بود كه فقط يك مانيكور فرتچ وجود داشت. روز به روز تغيرات گوناگوني در مانيكورها پديدار شد تا به حال كه آراستن ناخن ها نوعي هنر محسوب مي شود. ديگر هيچكس تمايلي ندارند كه با ناخن هاي از روش هاي به خصوصي استفاده كند. و به عبارتي مي توان گفت كه هر ناخن نشان دهنده شخصيت فرد را نشان مي دهد. در اينجا به آخرين متد آرايش ناخن ها و معناي شخصيت شناسي آن ها مي پردازيم. در ادامه همراه ما باشيد.

برگشت مجدد ناخن هاي بلند

مي توان گفت كه ناخن ها هميشه در حال رشد هستند و شكل آن ها عوض مي شود. ناخن ها حتماً نبايد مثل ناخن هاي زيباي سفيد برفي يا مادرش به نظر بيايد. ناخن هايي كه نه زياد كوتاه هستند و نه زياد بلند، به عبارتي هم ظريف و هم زيبا هستند، از اين رو برحسب تيزي و تختي ناخن ها داراي انواع گوناگوني هستند و طيف گسترده اي از مد و آرايش را به خود اختصاص داده اند.

ناخن مدل گرد

طبيعي ترين و كلاسيك ترين تيپ ناخن ها، مرتبط به ناخن هاي گرد مي باشد كه پزشكان آن را تاييد كرده اند. و معمولا افراد عمل گرا ، رمانتيك از آن استفاده مي كنند.

ناخن مدل تخت يا مربع

بسياري از افراد هستند كه از اين مدل استفاده مي كنند و مي توان گفت كه در هر 2 حالت كوتاه و بلند، زيبا به نظر مي رسد. فقط مشكلي كه مي توان در اين ناخن پيدا كرد اين است كه احتمال دارد از گوشه ها شكسته شوند. افرادي كه احساس قوي و ليدري دارند و به اشياي پر زرق و برق علاقمند هستند، و معمولا به اين نوع ناخن علاقه دارند.

ناخن مدل بيضي مربع

يكي از ظريف ترين شكل هاي ناخن محسوب مي شود كه به آساني با سمباده زدن ناخن هاي بلند حاصل مي شود. اين مدل ناخن، براي افرادي كه شخصيتي بلند پروازانه زنانه دارند مناسب است.

ناخن مدل بيضي تيز

نسخه اي از ناخن هاي تيپ بيضي مربع مي باشد كه با سمباده زدن گوشه هاي ناخن درست مي شود.

ناخن مدل  بادامي

مي توان گفت كه اين مدل ناخن جز زيباترين تيپ ناخن در قرن حاضر محسوب مي شود كه از ضخيم كردن نوك ناخن هاي تيپ بيضي تيز درست مي شود. ناخن هاي بادامي سبب مي شود حتي انگشتان كوچك و شصتتان بلندتر به نظر بيايد. اشخاص نوگرا و خاص به اين تيپ ناخن علاقه نشان مي دهند.

ناخن مدل دشنه اي

مواظبت كردن از اين مدل ناخن ها خيلي سخت است. ناخن هاي دشنه اي انگشتان را خيلي بلند نشان خواهد داد؛ البته بيش از حد بلند نشان دادن انگشتان مي تواند شما را به يك جادوگر تبديل كند، اين تيپ ناخن از سمباده زدن تيپ ناخن هاي بادامي درست مي شوند و معمولا افراد ماجراجو و پرهيجان و گرم مزاج از آن استفاده مي كنند.

ناخن مدل تيز

اين مدل ناخن كه زاويه دار است، بسياري از جوانان، كه معمولا افراد خاص و خلاق ترجيح از آن استفاده مي كنند. مدل ناخن تيز از بريدن گوشه هاي تيپ ناخن بادامي درست مي شود و بزرگ ترين مشكل آن كه مي توان به آن اشاره كرد اين است كه احتمال شكستگي قسمت بالايي وجود دارد.

مدل ناخن هاي بالرين

اين مدل ناخن نام خود را از كفش رقاصه هاي باله گرفته است و از سوهان زدن نوك ناخن تيپ دشنه اي درست مي شود.

مدل ناخن ها ي رژ مانند

مي توان گفت كه از نظر ظاهر مانند رژ لب است و شكل آن تيز و لبه دار مي باشد. استفاده از اين تيپ ناخن اندكي شجاعت و جرأت مي طلبد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.