چرا اكستنشن ابرو بهتر از ميكروبليدينگ است؟

جامع ترين سامانه آرايشي و بهداشتي

چرا اكستنشن ابرو بهتر از ميكروبليدينگ است؟

۹۱ بازديد

ممكن است شما هم جز اشخاصي باشيد كه تمايل دارند ابروهايي با حجم بالا داشته باشند كه شكل جذاب تري دارد و با آرايش چشم‌هايشان هم مناسب تر است. احتمالا هم بعضي ها باشند كه به‌ علت هاي مختلف مثل بيماري، ابروهايشان از بين رفته است و تمايل داشته باشيد با برگرداندن ابرو به شكل خود شكلي طبيعي‌تري بدهيد. براي اين كار راه مختلفي هست، مثل كاشت ابرو و ميكروبليدينگ يا تتوي ابرو. اما كاشت ابرو خيلي هزينه ي زيادي دارد و نتيجهي پاياني تتوي ابرو هم تا حدودي به‌اندازهي كافي طبيعي به نظر نمي آيد. در ادامه با اكستنشن ابرو و از مزاياي آن نسبت به ميكروبليدينگ بيشتر آشنا مي شويد.

اكستنشن ابرو چيست؟

اكستنشن ابرو شباهت بيشتري نسبت به اكستنشن مژه دارد. در اكستنشن ابرو هم الياف باريك مومانندي با بهره گيري از چسب پزشكي شفاف اتصال پيدا مي كند تا ابروهايي ايجاد شوند كه تا حد ممكن ماندگار و بادوام هستند. و مي توان گفت كه در همين جا شباهت اكستنشن ابرو و مژه به پايان مي‌رسد. در اكستنشن مژه مي بايست اكستنشن به مژه‌هاي طبيعي اتصال پيدا كند ، اما در اكستنشن ابرو الياف مومانند به شكل مستقيم به پوست يا موهاي ابرو اتصال پيدا مي كنند.»

اكستنشن ابرو برعكس ميكروبليدينگ، به ابرو حجم و بافت اضافه مي كند

مي توان گفت كه ميكروبليدينگ يا هاشور ابرو، تتويي نيمه ‌دائمي مي باشد كه در آن با به وجود آوردن خطوطي مانند موهاي ابرو، ظاهري مانند ابرو را به وجود مي آورند، اما نتيجهي كار هيچ بُعد و حجمي ندارد. ريچاردسون در اين زمينه گفته است كه: (‌ بسياري از مردم اطلاعي از نحوه ي اكستنشن ابرو ندارند، اما به علت محبوبيت ميكروبليدينگ، آگاهي آن ها از اكستنشن ابرو هم رو به زياد شدن است. به دليل اينكه در روش ميكروبليدينگ هيچ بافت يا عمقي ايجاد نخواهد شد و بسياري از مردم در پي اكستنشن مي باشند تا به ابروي خود شكل واضح‌تر و حجم يا قوس مشخص‌تري بدهند. اين روش براي كساني كه تمايل دارند ابروي متفاوتي داشته باشند، اما تمايلي ندارند اين ظاهر جديد، هميشگي باشد، مناسب خواهد بود.)

اكستنشن ابرو نسبت به ميكروبليدينگ خطر كمتري دارد

از آن جا كه اكستنشن ابرو با بهره گيري از چسب و روي سطح پوست اعمال مي گردد از نظر به وجود آمدن عفونت يا رضايت نداشتن از نتيجهي پاياني، خطر كم تري خواهد داشت. ريچاردسون در اين زمينه گفته است كه: ( چنان چه از نتيجهي پاياني ميكروبليدينگ رضايتي نداشته باشيد هيچ راهي براي اصلاح آن وجود ندارد، در صورتي كه اكستنشن ابرو به‌ مرور زمان و در طول زمان از پوست جدا خواهد شد. پس اكستنشن ابرو انتخاب خيلي بهتري خواهد بود )

رنگ قهوه‌اي تيره در اين زمينه محبوبيت بيشتري دارد

ريچاردسون، آرايشگر دانيكا اين چنين بيان مي كند كه به شكل معمول اكستنشن قهوه‌اي تيره طرفدار زيادتري دارد و با بسياري از رنگ‌هاي پوست، هماهنگي دارد. او در وسايل خود اكستنشن سياه هم دارد، اما اعتقاد دارد كه سياه خيلي تند و زننده مي باشد.

قبل اكستنشن ابرو هر نوع مواد آرايشي را پاك كنيد:

پيش از جلسهي اكستنشن ابرو هر نوع ژل، پودر و مداد ابرويي را كه استفاده كرده‌ايد، را از بين ببريد. ريچاردسون پيشنهاد  مي‌كند كه براي چسبيدن و دوام بهتر اكستنشن مي بايست پوست و ابروي تميزي داشته باشيد. پيش از اكستنشن معمولا جلسهي مشاوره‌اي اجرا كنيد كه در آن شما و كارشناس اكستنشن ابرو درباره شكل ابرو، يعني طول، قوس و بخش هايي كه مي بايست پر شوند، به توافق مي‌ رسيد.

نبايد پوست ابرو پيش از اكستنشن رنگ شود

ريچاردسون در اين زمينه مي گويد كه در برخي از سالن‌هاي زيبايي پيش از اكستنشن ابرو اول پوست زير ابرو را رنگ مي‌كنند كه روشي اشتباه براي اكستنشن ابرو محسوب مي شود. او همچنين ادامه مي دهد زماني كه پوست رنگ مي‌شود، ظاهر تيره‌تري را به وجود مي آورد پس مي‌توانند رشته‌ها و موهاي ابرو را به هر سمتي كه مي‌خواهند و به ‌شكل نامنظمي اتصال دهند و از تعداد رشته‌هاي خيلي كمتري بهره گيري نمياند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.